Newsletter
Subskrybuj nasz newsletter jeśli chcesz otrzymywać na e-mail informacje o wszelkich promocjach i ofertach specjalnych.
Kup w przeciągu:
17
[11.07]
a zamówienie wyślemy w ciągu kilku dni
Dzisiaj nie wysyłamy.
Dzisiaj już nie wysyłamy. Paczka zostanie wysłana jak najszybciej.
Ważnym jest dla nas abyś w Dekano czuł się komfortowo, dlatego opracowaliśmy dla Ciebie zestaw najczęściej zadawanych pytań i odpowiedzi, które sprawią, że zakupy w naszym sklepie staną się dla Ciebie prostsze i wygodniejsze. z tego miejsca poznasz nas lepiej – m.in. zasady na jakich działamy, jak możesz dokonywać zamówień, w jaki sposób opłacać zamówione towary. Jeżeli będziesz miała/ł jeszcze jakieś pytania? Nasi konsultanci służą Tobie pomocą pod adresem: sklep@dekano.pl
1. Czym jest Dekano?
Dekano jest sklepem internetowym, prowadzącym sprzedaż wysyłkową, towarów związanych z Twoim najbliższym, domowym otoczeniem. Jest to miejsce gromadzące dobre jakościowo produkty znanych marek, tworzone przez cenionych projektantów z Polski i zagranicy. Jest to miejsce pełne inspiracji pięknymi sypialniami i rozmaitymi dodatkami, które je tworzą. Znajdziesz tu produkty takie jak: pościele, narzuty na łóżko, kołdry i poduszki koce, poduszki dekoracyjne czy akcesoria do spania. Krótko mówiąc - wszystko co upiększy Twoje miejsce wypoczynku i umili czas w nim spędzony.
2. Jak mogę skontaktować się z Dekano w razie problemów?
W każdej sytuacji można zwrócić się o pomoc do Działu Obsługi Klienta poprzez e-mail, pisząc na adres: sklep@dekano.pl lub też zadzwonić pod numer telefonu: +48 881 292 127. Dołożymy wszelkich starań aby rozwiać nawet najmniejszą wątpliwość. Przekonaj się jak bardzo zależy nam na Twoim zadowoleniu.
3. W jakich godzinach mogę kontaktować się z Dekano?
Sklep Dekano pracuje w dni powszednie, od poniedziałku do piątku w godzinach od 9:00 do 17:00, a także w soboty w godzinach od 9:00 do 14:00. Wszelkie wiadomości otrzymane poza wspomnianymi przedziałami czasowymi, rozpatrywane będą w najbliższym terminie obejmującym godziny pracy sklepu.
4. Jak najszybciej znaleźć poszukiwany produkt w sklepie?
Najszybszą i najskuteczniejszą metodą znalezienia poszukiwanego produktu jest wpisanie jego nazwy w okno wyszukiwarki, znajdującej się w prawym górnym narożniku naszego sklepu internetowego. Aby sprecyzować wyszukiwanie można dodatkowo określić interesujący nas przedział cenowy dostępny po lewej stronie na podstronie listy produktów. Inną metodą jest wybranie interesującej nas pozycji w menu górnym, które zawiera wszystkie główne kategorie towarów, wraz z podkategoriami. W poszukiwaniu interesujących produktów można kierować się również poprzez bannery znajdujące się na stronie głównej sklepu. Jeśli wolisz skonsultować się osobiście zapraszamy do kontaktu e-mailowego: sklep@dekano.pl lub telefonicznego: +48 881 292 127
5. Czy moje dane personalne są bezpieczne?
Dbamy o bezpieczeństwo i poufność danych personalnych naszych Klientów, kierując się obowiązującymi przepisami o ochronie danych osobowych i zakazie rozpowszechniania ich w mediach. Dane te przetwarzane są tylko na potrzeby realizacji zamówienia oraz w przypadku subskrypcji newslettera, także w celu wysyłki listów elektronicznych.
1. W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?
Procedura zamawiania jest bardzo prosta. Po wybraniu produktów i umieszczeniu ich w koszyku, na stronie koszyka wybierasz sposób dostawy oraz formę płatności. Przed wysłaniem zamówienia i płatnością, w koszyku masz jeszcze możliwość zmiany jego zawartości poprzez zmianę ilości zamawianych produktów lub usunięcie wybranych pozycji. W przypadku posiadania kodu rabatowego możesz wpisać jego zawartość w pole "Kupon rabatowy". Następnie klikasz przycisk "ZAMAWIAM" i na następnej stronie, będziesz poproszona/y o podanie danych potrzebnych do realizacji zlecenia poprzez rejestrację w sklepie, zalogowanie się do istniejącego konta w sklepie lub złożenie zamówienia bez rejestracji czy logowania. Po podaniu w/w danych i po kliknięciu buttonu "Podsumowanie" zobaczysz podsumowanie swojego zamówienia, wraz z całkowitym kosztem do zapłaty. Jeśli wszystko się zgadza klikasz przycisk "POTWIERDZAM ZAKUP". Potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji oraz informacje o kolejnych zmianach statusu zamówienia otrzymasz pocztą elektroniczną na podany adres e-mail.
2. Ile czasu trwa realizacja zamówienia?
Czas realizacji zamówienia to suma czasu przeznaczonego na skompletowanie, spakowanie i nadanie zamówienia z czasem jego dostawy przez wybranego dostawcę do adresata.
1. Czas wysyłki
Na stronie każdego produktu w sklepie podajemy informację o czasie "Wysyłki" w którym kompletujemy ją dla Ciebie, pakujemy i nadajemy. W przypadku zamówień na towary o różnym czasie wysyłki, paczkę nadajemy po skompletowaniu całości zamówienia. O skończeniu tego etapu dowiesz się e-mailem zatytułowanym: przesyłka wysłana.
2. Czas dostawy
Od tego czasu rozpoczyna się czas dostawy paczki przez wybranego przez Ciebie dostawcę:
- Kurier to maksymalnie 2 dni, ale zwykle zajmuje to 24h.
- Paczkomaty InPost to maksymalnie 2 dni, jednak średnio 98% paczek trafia do Paczkomatu już dzień po nadaniu.
O każdej zmianie w statusie zamówienia zostaniesz poinformowana/y za pośrednictwem e-maila.
3. Czy muszę się rejestrować aby złożyć zamówienie?
Nie ma konieczności rejestracji w sklepie aby złożyć zamówienie. Zostanie ono standardowo zrealizowane, ale nie będzie można korzystać z takich udogodnień jak śledzenie statusu zamówień przez panel klienta na stronie sklepu, uczestniczenie w konkursach i akcjach promocyjnych, korzystanie z kodów rabatowych dla stałych klientów itd.
4. Czy mogę złożyć zamówienie przez telefon?
Tak, oczywiście można składać zamówienia przez telefon. Wystarczy zadzwonić do naszego Działu Obsługi Klienta pod numer +48 881 292 127 i poprosić konsultanta o złożenie zamówienia w swoim imieniu. Konsultant poprowadzi Państwa przez całą procedurę, aż do jej zakończenia.
5. Czy otrzymam jakiś dowód zakupu?
W momencie dokonania i potwierdzenia zakupu w naszym sklepie a jeszcze przed dokonaniem płatności, wraz z e-mailem potwierdzającym jego złożenie, otrzymasz fakturę pro forma z danymi do wykonania przelewu. Po finalizacji zamówienia, wraz z dostarczonym zamówieniem, otrzymasz jego dowód w formie faktury VAT na osobę fizyczną lub firmę.
6. Jak mogę podejrzeć status mojego zamówienia?
Zmiany statusu zamówienia są każdorazowo wysyłane Klientowi na adres e-mail oraz publikowane w panelu klienta na stronie sklepu, dostępnym po rejestracji i zalogowaniu się użytkownika.
7. Czy mogę połączyć w jedno kilka złożonych zamówień?
Tak, jest to możliwe, ale tylko w momencie kiedy Klient nie otrzymał jeszcze informacji o statusie zamówienia "gotowe do wysyłki". Należy wtedy skontaktować się za sklepem i niezwłocznie poinformować o dodatkowym zamówieniu, które chcemy połączyć z poprzednio złożonym.
8. W jaki sposób mogę anulować złożone zamówienie?
Zamówienie można anulować jeśli nie otrzymało ono statusu "gotowe do wysłania". Należy wtedy skontaktować się ze sklepem drogą e-mail na adres: sklep@dekano.pl lub telefon +48 881 292 127 i podać numer zamówienia, które chcemy anulować.
1. Czy jest możliwość otrzymania rabatów?
Oczywiście istnieje możliwość otrzymywania rabatów, ale tylko dla zarejestrowanych Klientów, którzy subskrybują newsletter, który informuje o specjalnych okazyjnych promocjach i rabatach.
2. Jak mogę zrealizować swój kupon rabatowy?
Kupon rabatowy, w postaci kodu rabatowego, można zrealizować w momencie składania zamówienia na stronie koszyka. Jest tam miejsce do wpisania zawartości kuponu, którego wartość zostanie automatycznie odliczona od ceny całego zamówienia.
1. Sposoby i termin zapłaty
Po dodaniu towarów do koszyka zobaczysz 3 dostępne formy płatności:
- Przelewem tradycyjnym po złożeniu zamówienia, na numer konta który będzie widniał na fakturze pro forma załączonej do e-mail'a potwierdzającego złożenie zamówienia. Jest to konto Bank: PKOBP SA, Numer rachunku: 27 1020 4027 0000 1302 1439 6149.
- Płatnościami elektronicznymi i kartami kredytowymi, za pośrednictwem serwisu Przelewy24.pl, dostępnymi do wyboru w trakcie składania zamówienia
- Za pobraniem
W przypadku wyboru płatności przelewem albo płatności elektronicznych, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.
Po wyborze płatności przelewem tradycyjnym lub płatności online przesyłka zostanie wysłana dopiero, gdy transakcja zostanie sfinalizowana.
W przypadku wyboru płatności za pobraniem, wysyłka wysyłana jest zaraz po jej skompletowaniu a płatność następuje gotówką w momencie jej dostarczenia przez kuriera.
O wysłaniu paczki poinformujemy Cię osobnym mailem.
2. Sposoby dostawy towaru
W chwili obecnej towar wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD, Paczkomatów InPost i Poczta KURIER48.
3. Koszty dostawy towaru
Koszt dostawy uzależniony jest od:
1. Wartości zamówienia
Przy zakupach powyżej 390,00 zł, dostawę do Paczkomatu InPost lub kurierem dostaniesz Gratis.
2. Wybranego dostawcy zamówienia, przy wyborze płatności przelewem lub poprzez Przelewy24.pl
- Kurier 14,90 zł za przesyłkę na terenie Polski
- Kurier za pobraniem 24,90 zł za przesyłkę na terenie Polski
- Paczkomaty InPost 14,90 zł za przesyłkę na terenie Polski
- Kurier 99,00 zł za przesyłkę do wybranych krajów UE
Pełne koszty swojego zamówienia możesz w każdym momencie podejrzeć w koszyku, po dodaniu do niego wybranych produktów.
4. Czas dostawy zamówionego towaru
Na stronie produktu w pozycji "Wysyłka", podany jest całkowity czas realizacji zamówienia. Jest to czas, który mija od złożenia zamówienia do momentu jego dostarczenia do Ciebie. Zamówienie na towary o różnym czasie realizacji zamówienia, dostarczane są w najdłuższym czasie podanym na realizację zamówienia, przy zamówionych produktach.
1. Czas dostawy paczki kurierskiej
Wynosi zwykle 24h, licząc od momentu gdy zamówienie osiągnie status "przesyłka wysłana".
2. Czas dostarczenia paczki do Paczkomatu InPost i poprzez Poczta KURIER48
Maksymalny czas dostarczenia paczki do Paczkomatów InPost to 2 dni robocze od momentu nadania, jednak średnio 98% z nich trafia do Paczkomatu już dzień po nadaniu.
O każdej zmianie w statusie zamówienia zostaniesz poinformowana/y za pośrednictwem e-maila.
5. Czy mogę odebrać zamówiony towar osobiście?
Sklep Dekano nie prowadzi sprzedaży bezpośredniej, a zatem nie ma możliwości odebrania towaru osobiście.
6. Kurier przyjechał z przesyłką, ale nie było mnie w domu. Co mam zrobić?
W razie nieobecności odbiorcy w miejscu wskazanym na liście przewozowym kurier pozostawia awizo i podejmuje kolejną próbę doręczenia, w razie ponownej nieobecności odbiorcy kurier pozostawia kolejne awizo, a odbiorca może przesyłkę odebrać osobiście w siedzibie oddziału przewoźnika. Do tego momentu nie wiąże się to oczywiście z żadnymi dodatkowymi opłatami dla odbiorcy. Jeżeli przesyłka nie zostanie odebrana przez odbiorcę w odpowiednim terminie wskazanym przez przewoźnika przesyłka jest zwracana do sklepu Dekano.
7. Czy mogę otrzymać przesyłkę w sobotę?
W chwili obecnej umożliwiamy dostarczanie przesyłek wyłącznie w dni robocze czyli od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem wszystkich sobót i niedziel oraz dni ustawowo wolnych od pracy.
8. Co mam zrobić jeśli kurier dostarczył uszkodzoną lub zdekompletowaną przesyłkę?
Jeśli przy doręczeniu przez kuriera przesyłki, stwierdzisz, iż jest ona uszkodzona (w szczególności stwierdzisz uszkodzenia opakowania), w obecności kuriera powinnnaś/eś otworzyć taką przesyłkę oraz wypełnić Protokół Na Okoliczność Stwierdzenia Szkody zgodnie ze wzorem dostępnym na stronie przewoźnika: http://www.dpd.com.pl. Jeśli protokół nie zostanie wypełniony przy doręczeniu to taka reklamacja nie zostanie uznana, chyba że szkodę nie dającą się z zewnątrz zauważyć stwierdzisz po przyjęciu przesyłki i w terminie 7 dni zażądasz ustalenia jej stanu oraz udowodnisz, że szkoda powstała w czasie między przyjęciem przesyłki do przewozu a jej wydaniem. W przypadku wypełnienia Protokołu Na Okoliczność Stwierdzenia Szkody jego jeden egzemplarz zabierze kurier i przekaże go do właściwego oddziału przewoźnika, a drugi egzemplarz pozostanie u Ciebie. Towar zabierze Kurier z powrotem. Po dotarciu paczki do sklepu, niezwłocznie ponowimy wysyłkę nieuszkodzonego towaru na nasz koszt.
Składając reklamację do przewoźnika należy dodatkowo przesłać do sklepu Dekano:
- Kopię Protokołu Na Okoliczność Stwierdzenia Szkody
- Zgłoszenie Reklamacji zgodnie ze wzorem dostępnym na stronie przewoźnika: http://www.dpd.com.pl
- Fakturę zakupową lub inny dokument potwierdzający wartość uszkodzonego artykułu
- List przewozowy
- Ponadto jeśli przesyłka ma wartość powyżej 500 zł i została ubezpieczona na kwotę wyższą niż 500 zł należy przesłać do przewoźnika dokumentację fotograficzną uszkodzenia.
9. Czy towar może zostać wysłany poza granice Polski?
Tak, przesyłki realizujemy na terenie Polski i do wybranych krajów UE: Niemcy, Wielka Brytania, Holandia, Francja, Szwecja, Dania, Belgia, Austria, Słowacja, Czechy, Węgry, Litwa, Łotwa, Estonia. W przypadku przesyłek zagranicznych, obowiązuje jedna stała stawka za przesyłkę, bez względu na wartość zamówienia. Przesyłki zagraniczne realizowane są tylko po przedpłacie.
1. Czy mogę wymienić towar na inny?
Nie ma możliwości wymiany towaru na inny. Jeśli zaistnieje taka potrzeba, uprzejmie prosimy najpierw o dokonanie zwrotu, a następnie założenie nowego zamówienia.
2. Czy mogę zwrócić towar?
Tak, towar możesz zwrócić bez podania przyczyny do 14 dni od daty jego otrzymania. Regulację w tym zakresie zapewnia: Prawo odstąpienia od umowy, zgodnie z którym ma Pani/Pan prawo odstąpić od umowy zakupu/sprzedaży w terminie 14 dni, bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od odbioru zamówionych produktów przez Klienta. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, musisz poinformować nas o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład z wykorzystaniem pisma wysłanego pocztą tradycyjną na adres: Dekano, ul. Laskowa 6/5, 61-441 Poznań lub pocztą elektroniczną, na adres: sklep@dekano.pl). Możesz do tego skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, abyś wysłała/ł nam informację dotyczącą wykonania przysługującego Tobie prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
3. Co muszę zrobić aby zwrócić towar?
Wydrukuj plik PDF zawierający "formularz zwrotu" (do pobrania tutaj), wypełnij. Następnie zapakuj zwracany produkt w oryginalnym opakowaniu w stanie nienaruszonym, bez śladów używania, kompletny, z oryginalnymi metkami wraz z "formularzem zwrotu" i oryginałem dowodem zakupu (faktura pro forma lub faktura VAT). I odeślij do naszego sklepu na adres: ul. Laskowa 6/5, 61-441 Poznań. Sklep Dekano nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.
4. Kiedy i w jaki sposób nastąpi zwrot pieniędzy za odesłany towar?
W przypadku odstąpienia od niniejszej umowy zakupu/sprzedaży i odesłania do nas produktów z których rezygnujesz, zwracamy Tobie wszystkie otrzymane od Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (ale do wysokości kwoty najtańszego sposobu wysyłki, dostępnego w naszym sklepie), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o Twojej decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od niniejszej umowy. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Ciebie użyte w pierwotnej transakcji w przypadku wyboru płatności przelewem, chyba że wyraźnie zgodzisz się na inne rozwiązanie. W przypadku wyboru płatności poprzez Przelewy24.pl lub za pobraniem, poprosimy Ciebie o podanie numeru konta oraz imienia i nazwiska właściciela tego konta w banku, abyśmy mogli wykonać przelew zwrotny. W każdym przypadku nie poniesiesz żadnych opłat w związku z tym zwrotem.
1. Czy produkty oferowane w sklepie są objęte gwarancją?
Zobowiązujemy się dostarczyć Tobie Produkty bez wad, które są objęte gwarancją zgodnie z regulacjami prawnymi obowiązującymi w Polsce. W przypadku wykrycia wady lub usterki prosimy o kontakt na adres sklep@dekano.pl.
2. Czy i jak mogę reklamować towar?
Tak, towar możesz reklamować podając nam informację i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji (na przykład z wykorzystaniem pisma wysłanego pocztą tradycyjną na adres: Dekano, ul. Laskowa 6/5, 61-441 Poznań lub pocztą elektroniczną, na adres: sklep@dekano.pl). Prosimy o uwzględnienie w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady, Twojego żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży. Możesz do tego skorzystać z jednego z wzorów formularzy reklamacji towaru, dostępnych tutaj, jednak nie jest to obowiązkowe. Będziemy także potrzebować danych kontaktowych osoby składającej reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez nasz sklep. Nasz sklep ustosunkuje się do Twojej reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia.
4. Gdzie lub do kogo mogę się zgłosić po pomoc, jeśli coś pójdzie nieprawidłowo?
Jako Klientka/Klient naszego sklepu, w sprawach rozstrzygnięcia sporu wynikłego z zawartej Umowy Sprzedaży, masz możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, takich jak stały polubowny sąd konsumencki, wojewódzki inspektor Inspekcji Handlowej. Możesz też skorzystać z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej. Zasady dostępu do procedur takiego wsparcia, dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych tychże podmiotów. Szczegółowe informacje i przykładowe linki, znajdziesz w Regulaminie naszego sklepu.
Jako pierwsza/y dowiesz się o nowościach, promocjach i wyprzedażach stylowych tekstyliów. Możesz także liczyć na okazje i rabaty przygotowane specjalnie dla Ciebie.
Nie znalazłaś/eś tego czego szukałaś/eś? Podaj swój e-mail i zyskaj informacje o nowościach, promocjach i wyprzedażach stylowych tekstyliów, które mogą Cię zainteresować.